System Telmico
Czym jest Telmico?
Z wielką przyjemnością przedstawiamy Państwu narzędzie, które ułatwi oraz uczyni Państwa pracę jeszcze bardziej efektywną.
Telmico to innowacyjny system klasy ERP dla Operatorów Telekomunikacyjnych, wspomagający procesy pozyskiwania i obsługi klientów, taryfikację i rozliczenia usług telekomunikacyjnych oraz fakturowanie i rozrachunki z abonentami.
Telmico pozwala zwiększać efektywność procesów obsługi abonentów, a to za sprawą:
- rozbudowanego rejestru klientów, ich usług i umów
- elastycznego zarządzania aktywacjami oraz deaktywacjami
- pełnego wsparcia w przygotowywaniu i akceptacji umów telekomunikacyjnych
- konfigurowalnych procedur obsługi spraw abonentów
- internetowego Biura Obsługi Klienta dostępnego dla każdego abonenta
Telmico umożliwia łatwe dopasowanie oferty Operatora do oczekiwań abonentów dzięki:
- szerokim możliwościom konfiguracji cenników, upustów i uprawnień do nich
- mechanizmom wyceny połączeń i innych zdarzeń z uwzględnieniem różnorodnych czynników cenotwórczych
- łatwym mechanizmom generacji faktur i ich publikacji (wydruk, email, ibok)
- zaawansowanym sposobom zarządzania sprzedażą w kanale pośrednim i bezpośrednim
Telmico znacząco wspomaga osiąganie zakładanych przychodów i kosztów poprzez:
- automatyzację rozrachunków z abonentami
- automatyczne naliczanie odsetek i innych not obciążeniowych
- obsługę rozbudowanych spraw windykacyjnych (z obsługą maillingu i smsów)
- rejestrację kosztów związanych z działalnością handlową
- rozbudowane raportowanie bieżące i analityczne
Dzięki swojej kompleksowości oraz zastosowanym rozwiązaniom, Telmico śmiało konkuruje z dużymi systemami billingowymi. Innowacyjne oraz elastyczne podejście do obsługi różnego typu procesów biznesowych pozwala naszemu systemowi wyróżnić się spośród podobnych rozwiązań i zdecydowanie je wyprzedzić.
Aktualności
Jestem zainteresowany TELMICO
Nasi specjaliści pozostają do Państwa dyspozycji telefonicznie (+48) 514 410 062, mailowo sapico@sapico.pl, a także osobiście po wcześniejszym umówieniu spotkania.